Politica de anulare

Nerambursabil:

Politica de anulare a planului tarifar nerambursabil implică faptul că, odată ce a fost efectuată rezervarea, banii nu vor fi restituiți în cazul anulării. Această abordare presupune că utilizatorul își asumă în mod explicit obligația de a plăti suma convenită, indiferent de circumstanțele care ar putea determina renunțarea la rezervare. Este esențial să fie clarificat că, în conformitate cu această politică, nu vor exista rambursări și că suma achitată va fi reținută în totalitate.

Dacă anularea rezervării se realizează cu minimum 7 (șapte) zile înainte de data check-in-ului, se poate discuta o reprogramare a sejurului, în funcție de disponibilitatea complexului. Reprogramarea nu este valabilă în cazul pachetelor ofertate în cadrul complexului.

În cazul în care rezervarea se face telefonic, se emite o factură proformă pentru suma integrală aferentă perioadei alese de dumneavoastră. Ulterior, este necesar să ne trimiteți dovada plății pe adresa rezervari@hoteljelna.ro, aceasta reprezentând garanția rezervării. Dacă factura proformă nu este achitată în maximum 24 de ore de la emiterea ei, rezervarea respectivă nu mai este garantată.

În caz de neprezentare, complexul își rezervă dreptul de a elibera apartamentul/camera pentru restul sejurului.

Pentru persoanele care nu au rezervare în prealabil, Complexul Jelna nu garantează disponibilitatea apartamentelor/camerelor dorite la momentul prezentării la recepție.

Plata cazării se va face integral, în RON.